دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه منوره شدند 

جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد مدینه منوره شدند 
جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید غروب امروز وارد فرودگاه مدینه  شدند و از مسئولان بعثه و ستاد مدینه مورد استقبال قرارگرفتند. 
کد خبر : 913846

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید غروب امروز دوشنبه(7 خرداد) وارد فرودگاه مدینه منوره شدند و از سوی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی و آقای علی اصغری رئیس ستاد مدینه و جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مورد استقبال قرارگرفتند. 

این گروه، نمایندگان مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام جوادی آملی، حائری، سبحانی، سیستانی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی،  فیاض، نوری همدانی و وحید خراسانی بودند که وارد مدینه منوره شده اند. 

با ورود این گروه از نمایندگان آیات عظام، دفاتر نمایندگی مراجع تقلید در مدینه منوره و مکه مکرمه به منظور پاسخگویی به سوالات و دیگر امور شرعی در ایام حج فعال شده و مقلدان می‌توانند برای امور شرعی و مذهبی به آنان مراجعه کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین رکن الدینی در حاشیه مراسم استقبال از نمایندگان مراجع به خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی حج گفت: با توجه به حضور مقلدین مراجع مختلف در مراسم حج، نمایندگان مراجع تقلید برای ایجاد آرامش و پاسخگویی به سوالات شرعی زائرین در ایام حج وارد این سرزمین می شوند و برای دسترسی زائرین در دفاتر مربوط به مراجع در مدینه منوره و مکه مکرمه استقرار می یابند. 

بر اساس این گزارش، زائران می‌توانند به صورت مستقیم یا از طریق روحانیون کاروان‌های خود هر گونه سوال یا مورد شرعی را درباره اعمال و مناسک حج تمتع و موضوعات مرتبط با آن، با نمایندگان مرجع تقلید خویش مطرح کرده و بر اساس پاسخ دریافتی اقدام کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته